Acasă > Diana si Andreea > Daca-n barca vietii tale

Daca-n barca vietii tale

  1. 12 iulie, 2009 la 17:38

    buna.o e moledie superba,insa am o rugaminte.imi puteti spune cine a compus aceste versuri,deoarece mai cunosc o persoana care a compus aceaste versuri acum 6 ani!va multumesc si astept un mic raspuns

  2. edyke
    12 aprilie, 2010 la 16:12

    frumos…Domnul sa va binecuvinteze!!!

  3. Anamaria
    16 iunie, 2010 la 12:39

    E chiar frmoasa…imi place chiar mult…

  4. Anamaria
    16 iunie, 2010 la 12:40

    E chiar frumoasa…imi place foarte mult…e pe stilul meu…

  5. 30 noiembrie, 2010 la 11:03

    Dumnezeu sa va binecuvanteze

  6. guest
    26 august, 2011 la 22:35

    unde ash putea gasi doar melodia????

  7. 27 august, 2011 la 21:14

    Nu stiu, cautati la casa de productie a albumului.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

