Acasă > Elisabeta Ticuta > Iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu

Iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu

Iarta-ma, Iarta-ma, Iarta-ma, Dumnezeul meu !
Pentru gandul nesfintit,
Pentru patima-mi privit,
Pentru vorba fara har,
Doamne iarta-ma tu iar,
Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu !
2
Pentru timpul meu trecut,
Fara rodul ce ai vrut,
Fara dragostea cu har,
Doamne iarta-ma tu iar,
Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu !
3
Pentru felul meu firesc ,
Printre oameni cand pasesc,
Pentru traiul in zadar,
Doamne iarta-ma tu iar,
Iarat-ma, iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu !
4
Pentru nevegherea mea,
De-a ramane-in voia ta,
Pentru tot ce-a fost murdar,
Doamne iarta-ma tu iar,
Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu !
5
Dar iertarea ce mi-o dai,
i-mi pastreaza al tau sfant rai,
Si ma poarta iar si iar,
Doamne-n vesnicul hotar,
Iarta-ma, iarta-ma, iarta-ma, Dumnezeul meu !

  1. 19 martie, 2012 la 07:22

    superb si inaltator !

  2. mari
    10 iulie, 2012 la 18:49

    Absolut superb si tamaduitor pentru sufletul nostru permanent pacatos!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

