Acasă > Grupul Mesia > Isuse, Numele Tau sfant

Isuse, Numele Tau sfant

1 Isuse, Numele Tău sfânt

Mi-e viaţa-n orice clipă

Ca să mă-nalţ de pe pământ

El mi-e îndemn avânt, şi-aripă.

 

Refren:

Numele Isus, Isus e-ntregul har

Frumuseţea lui e fără de hotar

Dumnezeu întreg prin El îmi e adus

Binecuvântat să fie-n veci Isus.

 

2 Isuse, Numele Tău drag

E taina care-mi dă putere

Să-nfrâng ispitele şirag

Şi valurile de durere.

 

3 Isuse, Numele Tău scump

Mi-e dragoste şi-odihnire

Şi lanţuri de-n-tuneric rup

Când caut în El adăpostire.

 

4 Isuse, Numele-ţi frumos

Întrece orice cunoştinţă

Prin El mi-aduce tot cerul jos

Şi noi puteri de biruinţă.

 

5 Prin Numele Tău strălucit

Am tot şi azi şi-n veşnicie

Mă-nchin Isuse umilit

O, slavă, slavă, slavă Ţie

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

