Acasă > Emanuel Oradea-tineri > Astazi vin sa-mi plec genunchii

Astazi vin sa-mi plec genunchii

Astăzi vin să-mi plec genunchii

Înaintea ieslei Tale,

(: Copilaş din altă lume,

Obosit de frig şi cale : )

Îmi plec inima şi faţa,

Copilaş din zare-albastră,

(: Şi mă-nchin cu umilinţă,

Călător prin lumea noastră. : )

Nu am smirnă ca şi magii,

Nici tămâie şi nici aur,

(: Lacrimile pocăinţei

Îmi sunt singurul tezaur! : )

Ţi le-aduc acum ‘nainte

Cu sfială şi ruşine,

(: Copilaş venit din ceruri

Să porţi crucea pentru mine! : )

  1. andreea
    24 decembrie, 2009 la 12:21

    unde sa gasesc versurile k pe google nop nu le gasesc plsz spuneti-mi…:::

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

