Mai cheama-mi Isuse

Mai cheama-mi Isuse al meu duh zdrobit sa verse siroaie de lacrimi

Si spala-l Isuse de tot ce-a trait prin negura notpii de patimi

Mai da-mi pocainta in sufletul meu, da-mi har si credinta deplina

Smerenie sfanta mai da-mi Tu mereu sa umblu pe cai de lumina

Mai iarta-mi Isuse tot cat Ti-am gresit ca nu este om fara vina

Si-nvaluie-n dulce tot duhul zdrobit si-n pacea iertarii-l alina

Mai da-mi o speranta in sufletul meu si-mbracama-n haina-nnoirii

Si ia-ma cu Tine Isuse la greu sa scap de ispitele firii

Mai lasa-mi Isuse suspinul trudit plecat in genunchi sa Te cheme

Mai iarta-mi Isuse piciorul gresit si-ndreapta-i umblarea prin vreme

Mai da-mi o lumina in sufletul meu din sfanta si dreapta credinta

Uneste-ma vesnic Isus Dumnezeu cu marea-Ti si sfanta-Ti fiinta

  1. botizan violeta
    26 Decembrie, 2008 la 09:34

    daca mai aveti si alte cintece am vrea sa le auzim.

  2. ascultareacredintei
    29 Decembrie, 2008 la 09:58

    Cu siguranta ca si alte cantari vor fi postate pe acest blog. Numai ca ele asteapta sa fie descoperite. Cand gasesc ceva care consider ca merita postat, adaug. Sa asteptam cu rabdare si sa folosim aceste resurse pentru a medita mai mult la cuvintele exprimate astfel, la profunzimea Cuvantului lui Dumnezeu. Daca aveti propuneri, le astept cu interes.

  3. RAMONA
    28 Mai, 2009 la 08:25

    ESTE O MELODIA FOARTE FRUMOASA. IN SFARSIT AM REUSIT SA O GASESC MAI AVETI SI ALTE MELODI PUBLICA IMPREUNA CU VIDEOCLIPUL?

  4. cornel
    2 Iunie, 2009 la 17:21

    domnul sa va binecuvinteze pt cantarea frumoasa.

  5. 8 Iulie, 2009 la 09:51

    as vrea sa iau legatura cu voi
    pentruca cantati frumos
    si vrem sa facem o evanghelizare si cautam cantaret care sa cante ca voi
    domnul sa va binecuvinteze

  6. dan
    8 Octombrie, 2009 la 08:50

    Sunt Dan Bercian de la radio Unison Zalau. Vreau sa va felicit ca in peisajul atat de trist al muzicii crestine romanesti ati adus o raza de lumina. Versurile alese cu grija, spre deosebire de gramada de cuvinte aruncate cu furca in multe dintre cele ce se numesc compozitii crestine, imi dau un sentiment de bucurie. Si instrumentatia ma lasa sa cred ca se mai poate face muzica crestina, desi mai este de lucrat. As vrea sa iau legatura cu voi. Adresa mea este: danbercian@gmail.com. Fiti binecuvantati!

  7. VOAIDES IONATAN
    12 Mai, 2010 la 20:02

    imi place foarte mult aceasta cantare care este scrisa de fratele Traian Dorz ,acesta fiind un poet al Oastei Domnului.videoclipul este luat din filmul OSTROVUL. o viata cu Domnul .AMIN

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

