Prima pagină > Andreea > Trec anii

Trec anii

Categorii:Andreea Etichete:,
  1. Animaliciul63
    13 Decembrie, 2008 la 01:30

    Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, velzi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  2. ascultareacredintei
    13 Decembrie, 2008 la 12:07

    Trec anii, trec clipe ce lasa
    In urma dureri si suspin
    Cu griji, framantari ce ne-apasa
    Pasim catre anii ce vin
    Mai grele sunt zilele-amare
    Mai multi sunt cei in nevoi
    Mai multi obositi sunt pe cale
    Mai crunta e lumea din noi

    O Doamne, ajuta-mi credinta sa-mi pastrez
    In suflet linistea sfanta
    De tot ce-i vremelnic sa ma dezlegi
    Si spulbera ce ma framanta!

    Cuprins de vartejul vietii
    In bazna acestei [ ]
    Doresc sa m-alatur de Tine
    Curand sa ajung la liman
    In suflet pastrez doar speranta
    Nadejdea ce mi-a mai ramas
    Caci ziua ce maine-o sa vina
    Ne-aduce-al robirii ceas.

    O Doamne, ajuta-mi credinta sa-mi pastrez
    In suflet linistea sfanta
    De tot ce-i vremelnic sa ma dezlegi
    Si spulbera ce ma framanta!

    Trec anii trec clipe ce lasa
    In urma dureri si suspin
    Cu griji, framantari ce ne-apasa
    Pasim catre anii ce vin
    Mai grele sunt zilele-amare
    Mai multi sunt cei in nevoi
    Mai multi obositi sunt pe cale
    Mai crunta e lumea din noi.

    O Doamne, ajuta-mi credinta sa-mi pastrez
    In suflet linistea sfanta
    De tot ce-i vremelnic sa ma dezlegi
    Si spulbera ce ma framanta!

  3. ascultareacredintei
    15 Decembrie, 2008 la 11:45

    Umor? De ce as vrea sa adaug umor?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

