Prima pagină > Vicu Mihaltan > Cum tremura-n mana sageata

Cum tremura-n mana sageata

  1. Vicu Mihaltan
    19 Noiembrie, 2009 la 22:35

    Se aude frumos. Rezonanta cintarilor e buna. Domnul Isus sa binecuvinteze pe cel care mi-a postat cintarile pe pagina asta.

  2. ascultareacredintei
    19 Noiembrie, 2009 la 22:42

    Sunt pe youtube. Tot ce este acolo se poate pune si in alta parte. De fapt, nu sunt aici, ci pe youtube, dar tehnologia permite. Aici am selectat mai multe cantari pentru ca cei care asculta muzica online sa gaseasca mai usor cantari pentru suflet.

    Daca nu doriti sa fie postate aici, va rog sa-mi comunicati si, desi au fost publicate pe youtube si sunt astfel publice, va voi respecta cerinta din motive crestinesti.

  3. Vicu Mihaltan
    19 Noiembrie, 2009 la 22:45

    nu prea ma pricep la pagina asta. Nu sti cum as putea sa i-mi deschid un webside, sa-mi pun muzica mea in MP3?

  4. ascultareacredintei
    20 Noiembrie, 2009 la 14:32

    Dati-mi adresa de e-mail si va scriu.

  5. Remus
    19 Februarie, 2010 la 17:59

    ascultareacredintei

    sint Remus din Hunedoara . Vicu Mihaltan impreuna cu fratii sai Stefan si Ioane , au fost tovarasii mei de calatorie la fuga mea din Romania in 1989 in Iugoslavia . Poti sa-mi dai un e-mail ca sa-l contactez pe Vicu ? Nu ne-am vazut de multi ani .

  6. 19 Februarie, 2010 la 20:43

    Draga Remus,

    As vrea sa te pot ajuta, dar nu stiu o astfel de adresa. Cu ceva timp in urma obisnuiam sa caut cantari pe youtube care sa aiba mesaj, sa le ascult. Atunci mi-a venit ideea sa le pun undeva impreuna. De fapt, aceste cantari nu sunt pe acest sait, ci ele sunt tot pe youtube. Doar ca eu le-am strans aici (embed) ca sa imi fie mai usor sa le ascult si, cu aceasta, sa ofer si altora o astfel de colectie adunata din varietatea de muzica de pe youtube. Prin urmare, nu am legaturile e-mail sau alte adresa a celor care canta.

    Dar, cu sigurata ca alti utilizatori, daca au o astfel de adresa, pot ajuta.

    Sper ca Dumnezeu va aduce posibilitatea sa va intalniti si sa va bucurati in El.

    Mult har.

  7. Remus
    20 Februarie, 2010 la 02:19

    mersi

  8. Vicu Mihaltan
    20 Februarie, 2010 la 17:35

    Remus. Ce faci mai omule. Eu sint Vicu. Pe unde mai traiesti? Emailul meu e jr7495@yahoo.com Sa-mi scri si tu Emailul tau.

  9. vicu mihaltan
    21 Februarie, 2010 la 09:32

    Remus stefoni ce mai faci. Eu sint Vicu. jr7495@yahoo.com

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

