Prima pagină > Boca Emanuel > Te-astept Isuse

Te-astept Isuse

  1. cristina
    17 Iunie, 2009 la 22:13

    salut mi-a plăcut foarte mult această cîntare. Şi te-aş ruga să-mi găseşti minus aş vrea mult şi eu să o cînt în biserica noastră. Nuştiu poate îţi pare straniu că cer aşa ceva , dar dacă totuşi poţi te rog să mă ajuţi. Dumnezeu să te binecuvînteze!!!

  2. ascultareacredintei
    18 Iunie, 2009 la 09:44

    Cristina, ce sa iti gasesc?

  3. Cristina
    20 Iunie, 2009 la 13:59

    am nevoie de minus, adică fonogramă a acestui cîntec „Te-aştept Isuse”, vreau să-l cînt la mine în Biserică. Ms p/u că ai răspuns.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

