Prima pagină > Oastea Domnului > A batut la usa ta

A batut la usa ta

A bătut la uşa ta
cineva …
Şi n-a răspuns nimenea.
În tăcerea negrei nopţi,
stă un om şi plânge …
Faţa Lui e numai răni,
pieptul numai sânge.

– Cine eşti, străin pribeag ?
cine eşti ?
De-a cui jale pribegeşti ?
Pentru cine te-au brăzdat
bice fără număr ?
Ce povară Ţi-a lăsat
rana de pe umăr?

– Eu sunt robul ce slujesc
tuturor …
Un om al durerirlor …
Nimeni plată nu mi-a dat …
Numai spini şi ură.
Numai roşii trandafiri
pieptul Mi-L umplură.

Eu sunt Pâinea ce S-a frânt
Lumii-ntregi.
Şi sunt vinul noii legi !
N-am venit să-ţi plâng în drum
răni usturătoare …
Plâng pe cei ce pierd acum
ultima chemare.

A bătut la uşa ta
cineva …
Şi n-a deschis nimenea.
Dar deschide, nu mai sta !
Poate niciodată
mâna Lui la uşa ta
n-are sş mai bată.

[poezie scrisa de Costache Ioanid]

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

