Prima pagină > Interpret necunoscut > Cat mai aproape de Tine

Cat mai aproape de Tine

  1. natalia
    30 Aprilie, 2011 la 16:47

    as dori si eu versurile … dak se poate🙂

  2. Aliss
    30 Noiembrie, 2011 la 21:31

    Cât mai aproape de Tine
    Aș vrea să pot veni și nicicând să nu plec
    Când știu că sufletu-mi nu-și găsește odihnă
    Departe, departe de Tine..

    Câte doruri ascunse numai Tu le cunoști
    Numai Tu poți răspunde-așteptărilor mele
    Ești Părintele meu, bunătatea Ta
    Îmi dă iarăși puteri ca să Te pot urma

    Sunt atât de-nsetat de cuvântul Tău
    Vreau să-L sorb cu nesaț din izvorul Tău
    Fă Isuse să fiu locuința Ta
    Ție îți dăruiesc tot ce sunt, tot ce am.

  3. Iosif95
    26 Ianuarie, 2012 la 17:42

    As vrea sa stiu si eu versurile pe roluri.. adica cum le canta barbatii,… Daca se poate

  4. Magda
    2 Martie, 2012 la 14:07

    Va rog din suflet, vreau si eu acest cantec in format mp3!
    Multumesc mult!

  5. Lya
    26 Ianuarie, 2016 la 14:32

    Imi place foarte mult acest cantec! Cum as putea lua legatura, pentru a primi partitura acestei cantari? As vrea s-o facem si la corul nostru. Multumesc !

  6. 30 Ianuarie, 2016 la 01:58

    Nu stiu de unde se poate lua partitura. In ce priveste activitatea unui cor, o cantare nu se face, se invata. Ma gandesc ca la asta v-ati referit…

  7. adriana
    12 Martie, 2016 la 13:26

    si eu as avea nevoie de o partitura daca o are cineva

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

