Te caut

–––––––––––-

(1)

Te caut, Te caut, Iisuse,

din zori în amurg,

cu doruri ce curg,

pe Tine, în graiuri nespuse.

Ca apa de munte în clocot,

ca ploaia de vară în ropot,

ca norul soliei de clopot

Aşa eu Te caut pe Tine.

–––––––––––-

(2)

Cu râvnă mai trează, mai caldă,

întruna Te cat

deşi Te-am aflat

şi sufletu-n Tine se scaldă.

Cum floarea-nsetează de soare,

cum cerbul doreşte izvoare

aşa este-a mea căutare,

mereu mai curată, mai mare.

–––––––––––-

(3)

Cu cât eu Te caut pe Tine

cu-atâta mai mult

doresc să-Ţi ascult

chemările Tale divine.

Şi cine-ar putea deodată

cuprinde Fiinţa Ta toată

în taine de soare-mbrăcată? –

De-aceea Te caut pe Tine.

–––––––––––-

(4)

În Tine-mi găsesc liniştire –

şi sufletul meu

primeşte mereu

comori de-adevăr şi iubire.

Te caut, Izvorul Cântării,

lumină în noaptea-ntristării,

doresc fremătarea căutării,

că-n ea-i doar a mea liniştire.

  1. Lavinia
    31 ianuarie, 2011 la 22:23

    Nu stii cine o scris cantarea asta? Ii foarte faina!

  2. 1 februarie, 2011 la 09:32

    Traian Dorz, cred.

  3. 5 februarie, 2011 la 03:50

    ma bucur de credinta vostra,si doresc ca d-nul.sa va binecuvintez si sa puneti mai multe cintari,pentru a fi ascultate

  4. Lavinia
    8 februarie, 2011 la 15:37

    Dan, te rog frumos scrie Domnul nu „d-nul”, ca nu vorbesti despre un profesor. Multumesc!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu